VARDAGLIGA GULDGLIMTAR FRÅN EN SOMMARVECKA

Ett måste varje sommar: Köpa litervis med jordgubbar, rensa, frysa in och ladda upp inför vintern. Det bästa som finns är att ha massa bär i frysen under prick hela vintern.
Några stickatröjsselfies med ungen en dag i mitten på juli. Vädret denna sommar alltså.... :-)
Fick äntligen se den omtalade sommarteatern Lemmy badade aldrig i Närpes å på Vridin. Den var toppenbra!!
En regnig och kall dag tillbringade mamsen, ungen och jag i Åbo och Björneborg. Vi traskade omkring på IKEA och jag fyndade massa simdräkter slash bikinis i hopp om bättre väder, haha!
En uppfriskande promenad längs med vattnet med mamsen. 
Det här lilla olagligt söta charmtrollet var på besök i nästan en vecka. <3 Hon växer och lär sig nya saker prick hela tiden, och jag är så glad över att jag fått hänga med henne mera i sommar. Mosters hjärta spricker!!
Somriga och fina prästkragar. Denna sommar har jag dock lärt mig att de ju luktar förskräckligt illa!?!?
En förmiddag blev jag överraskad med picknick av dessa två gullisar! På grund av vädret fick picknicken äga rum under tak på terrassen, men det gjorde inte så mycket. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0