SOMMARENS BÄSTA DAGAR <3


Det bästa jag vet! Älskade båt och älskade hav. <3
Glass i stora lass! Solero är min favorit.
Mamsen och papsen odlade tomat och paprika på glasverandan.
En morgontur med roddbåten. :-)
En av alla femtioelva underbara båtturer.
Soliga dagar på mitt happy place. <3 <3 <3
En båttur med hela familjen. Lykkes första båttur någonsin!! <3
Massa god sommarmat!
Brygghäng en kväll när temperaturen aldrig sjöng. <3
ÄNNU en dag på havet. :-) Det kan aldrig bli för mycket, helt enkelt.
Lite mera glass!
En mysig sommarkväll på glasverandan.
Ett svalkande dopp - bjuder på mina miner, hehe!
Boat life. <3
 
Ett himla bildregn från de ljuvligaste dagarna som sommaren bjöd på. Bara några dagar efter att jag hade skrivit mitt klagoinlägg om den osomriga sommaren, kom äntligen några f a n t a s t i s k a sommardagar slash sommarveckor!! Jag fångade därmed prick varenda sekund och bilderna här ovanför är från några ögonblick vid mitt happy place som jag tänker tänka tillbaka på en mörk och kall vinterdag. <3 Jisses vad jag älskar sommar!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0