OM EN CYKELTUR, EN OSTBRICKA & EN FAVORITBLOMMA

Min gudmor var på besök i Kristinestad några dagar, och en av kvällarna åkte mamsen, min gudmor och jag ut på en cykeltur. Tanken var att vi skulle cykla runt bland alla trähus i staden, men ganska snabbt styrde vi cyklarna ner till villan istället. 
Väl framme slog vi oss ner på glasverandan och jag fixade ihop en spontan tager-vad-man-haver-ostbricka. Jag har nog aldrig serverat en så färglös och tråkig bricka förut, men lika gott var det ändå, haha! Till ostbrickan drack vi en flaska god rosé. :-) 
Efter några härliga timmar på glasverandan hoppade vi återigen på cyklarna. Vi cyklade längs med små gator och slutligen kom vi fram till Badhusparken där pionerna blommade så vackert. Pioner är nog mina absoluta favoritblommor! Såå magiska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0