MORGONSUP & STRETCHING

Jag hade väntat på att få stand up paddla cirka lika länge som det hade varit sommar, men på grund av det blåsiga vädret hade det inte blivit av. Så en morgon i juli när vädret överraskade med ljuvligt sommarväder, tog jag med mig storasyster på en SUP-tur. Denna gång deltog vi i en ledd tur som bestod av både paddling och stretching på brädan. När vi startade var det alldeles spegelblankt på stadsfjärden och nittio minuter senare var det fortfarande bara små små krusor på vattnet. Så härligt! Att stretcha på brädan var något nytt för mig, men det var verkligen så himla skönt och trevligt. Jag älskar verkligen stand up paddling och prick varje morgon borde ju börja så här. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0