KRISTINESTADS SOMMARMARKNAD

Den vackra strandpromenaden. <3
 
Så kom universums bästa helg till trähusstaden! Kristinestads sommarmarknad! Och den hade solen med sig. <3 Under marknaden hängde vi mest på strandpromenaden - min absoluta favoritplats under helgen! Vi åt mat från de olika matståndena, träffade på himla många bekanta eller njöt av solen och dinglade med benen från bryggkanten. Såklart köpte jag också de traditionsenliga lakritsremmarna och så fyndade jag Marimekkohanddukar för ett löjligt bra pris. En dag lyssnade jag och mamsen även på en duett som sjöng ljuvliga visor. Det jag saknade i år var marknadsståndet med massa olika växter, men jag får väl skaffa mina kaktusar någon annanstans, hehe. :-) På kvällarna vankades det såklart förfest enligt tradition följt av marknadsdans i Jungmantältet. Ska visa bilder från det i ett annat inlägg. Längtar redan till nästa år!!

Kommentarer
Postat av: Angelica Wåhlin

Ser ut som en riktig sommardag, så mysigt!

2019-08-15 @ 12:48:56
URL: http://angelicawahlin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0