TVÅ MÅLTIDER FRÅN HELGEN

I lördags hade jag hundra procent sommarfeeling! Solen lyste från klarblå himmel och det var sisådär tjugo plusgrader ute. Jag låg ute i gräset och solade prick hela dagen och när mitt hjärta frågade vad jag önskade mig till middag blev svaret något somrigt. Därmed fixade vi tillsammans ihop lax, sparris, smörslungade nypotatis (!!), gräddfil och en massa dill. Det var himmelskt gott! <3
På söndagsförmiddagen mötte jag upp saknade Melina och så traskade vi iväg till butiken för att handla ingredienser till en brunch. Slutresultatet blev smoothie bowls toppade med bär, croissanter fyllda med brieost och jordgubbar samt juice och kaffe. Mums! Det var också så himla roligt att äntligen få catcha upp med Melina, man får alltid skratta med henne. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0