OM MIN VECKA & VÄDRET

Hej onsdag! Och hej på er! Jag är mitt inne i en ny jobbvecka och har faktiskt inte heller gjort så mycket annat än jobbat hittills denna vecka. Bill åkte iväg till Åland i måndags och ska vara där hela veckan, så jag är ensam hemma nu. Tråkigt såklart, men jag är mest på jobb ändå och dessutom går dagarna verkligen så himla fort! Vad annat då? Det ljuvliga vädret är bokstavligen bortblåst och idag tänkte jag faktiskt frysa ihjäl. Som tur är, så ska både solen och värmen återvända snart. <3 Jag har ju verkligen ett innehållsrikt liv när jag bloggar om jobb och väder alltså, haha.. Nä hörni, nu babblar jag bara på fast jag egentligen inte har något intressant att säga. Vi hörs en annan dag. PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0