OM EN SÖNDAGSMIDDAG & EN VÄNSKAP

I söndags efter att jag hade gjort min medborgerliga plikt aka röstat, hoppade jag på en citycykel och cyklade in till stan. Jennie var på besök i huvudstaden över helgen och vi hade bokat in en dejt innan hon behövde sätta sig på tåget hem. Vi bestämde oss för att äta en tidig middag, så vi styrde stegen mot en restaurang vid namn Belge som jag hade blivit tipsad om. Till huvudrätt åt jag musslor och till efterrätt beställde vi in belgiska våfflor. Och alltså, våfflorna var de godaste vi någonsin har ätit!! Helt magiska.
Efter middagen strövade vi längs med Alexandersgatan en stund, innan jag sedan följde henne till tågstationen för att krama henne hejdå. Vi märkte dock rätt så snabbt att hennes tåg redan hade åkt iväg och att hon sett fel tid på biljetten.. Haha, det är min Jennie i ett nötskal. <3 Sedan Jennie flyttade har det verkligen känts som om någonting fattas här i huvudstaden. När vi ännu var grannar gjorde vi ju cirka allt tillsammans, och oavsett om vi bara gjorde vardagliga saker eller förverkligade något större äventyr var det alltid lika härligt att hänga med henne. Och det är det såklart ännu! Jag saknar bara att ha henne nära mig en vanlig tisdagkväll också, lixom. 

Kommentarer
Postat av: Angelica Wåhlin

Dom där våfflorna såg ju verkligen inte helt fel ut!

2019-04-17 @ 12:26:24
URL: http://angelicawahlin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0