OM EN PERFEKT FÖDELSEDAGSHELG

I fredags fyllde jag som sagt tjugofyra år, och jag hade verkligen en alldeles himla ljuvlig födelsedagshelg! Jag knäppte massa fotografier så jag tänkte att vi kunde ta en titt på vad firandet bestod av: 
Pussar, presenter och skålande i bubbel efter jobbet.
Middag med mamsen, papsen och älskling på restaurang Lönkka.
HIMLA gott och trevligt!!
Födelsedagstårta bestående av massa choklad och jordgubbar!
Ett alldeles ljuvligt vårväder och många turer med citycyklarna.
Jag njöt såå mycket. <3
Årets första glass och terrasshäng på glassbaren Jädelino.
Två hemgjorda bruncher som inte fastnade på bild. Och födelsedagsblommor. :-)
Middag i form av pizza på restaurang Pizzalas uteservering.
I början på april - nyp mig!!
Strosande i stan med världens bästa pojkvän!
Några fantastiska timmar vid Allas Sea Pool.
Ostbricka, choklad, bubbel och ljus framför en film. 
 
Tack alla underbara gullisar som kom ihåg mig eller firade med mig,
jag blev så så glad!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0