NÅGRA BILDER FRÅN MIN HELG

Vi anlände till Kristinestad sent på fredagkväll och tillbringade därmed även lördagen där. Dagen bestod mest av fix inför söndagen, men vi fick också äta pappas rökta lax och så var mamma och jag ute på en promenad samt besökte gulliga momi. På kvällen deltog vi i earth hour och hade familjemys i soffan. 
På söndagsförmiddagen åkte vi till Vasa. Där vankades det som sagt dop, men bilder från det ska jag bjuda på i ett annat inlägg! Efter dopet stannade jag och Bill kvar för att hänga med lilla familjen ett extra dygn. Vi drack bubbel, åt massa kakor som hade lämnat från dopet, kramades samt gosade med lilla L, blev bjudna på en lyxig frukost och gick en promenad i solskenet. Ungefär så. Alltid lika ljuvligt att vara på besök. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0