LÄNGTAN EFTER PÅSKFIRANDET

Fjolårets påskfirande!
 
Alltså, jag längtar så himla mycket till påsken att jag snart spricker!! De senaste två åren har jag och mitt hjärta firat påsk i Kristinestad och det har verkligen varit alldeles ljuvligt och väldigt lyckat. Därför är vi såklart påväg även denna påsk och jag är bara så pepp på allt! Jag längtar efter påskmiddagar med familjen, att få baka en påsktårta, den traditionsenliga påskäggsjakten, att få gosa med Lykke (och klä ut henne, hehe), att tillbringa tid på villan i det härliga vädret som utlovas, många promenader runt om i den påskpyntade staden samt att njuta av sovmorgnar och sedan få bjuda på påskbrunch. Ååh, prick en vecka kvar. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0