HUR JAG INLEDDE PÅSKLEDIGHETEN

Terrasshäng i solen. <3
 
Godmorgon på er! Igår under jobbdagen var jag så himla pirrig eftersom påskledigheten väntade bakom hörnet. När jag äntligen fick checka ut cyklade jag bara hem för att hämta min väska samt mitt hjärta och så fortsatte vi vidare till stan. Vädret var verkligen magiskt och vi bestämde oss för att sätta oss på en uteservering för att dricka bubbel slash öl. Jisses vad jag njöt! Så småningom fortsatte vi vidare till restaurang Broo för att utnyttja deras erbjudande på pizzor under syö-viikot. Pizzorna var himla goda! Därefter hoppade vi på bussen, och efter en lång och obekväm bussfärd vaknade vi äntligen upp hos mamma och pappa imorse. Nu tänker jag fortsätta firandet och vill bara önska er en GLAD PÅSK. <3 Hoppas ni fångar varje sekund, det tänker iallafall jag göra! Puss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0