FRÅGOR OM VECKAN SOM GÅTT

Hur har du mått denna vecka?

Jag har mått bra! Har haft lite problem med pollen, men inget värre. :-)

 

Veckans känsla:

Jag tror bestämt att längtan får beskriva veckans känsla!

 

Vad var bäst i veckan?

Lördagskvällens bravader och att jobbdagarna gick otroligt fort denna vecka.

 

Vad var sämst i veckan?

Att lägenheten var så tyst och tom när jag kom hem från jobbet på kvällarna.

 

Vilken tid har du gått upp? 

Från måndag till fredag ringde alarmet nollsju femtiofem varje morgon, men nu under helgen har jag sovit ut så länge jag har behövt. 

 

Veckans frukost:

Jag äter inte frukost före jobbet. Så veckans frukost får bli den enda jag ätit under veckan, gårdagens nygräddade scones. 

 

Tre saker du är tacksam för?

Just nu är jag tacksam för jobbet, den härliga mängden dagsljus samt mina vänner. <3

 

Vad har du haft på dig under veckan som gått?

Jag går fortfarande runt i stickade tröjor, med vänliga hälsningar frysloppan. Igårkväll klädde jag dock upp mig i min prickiga klänning!

 

Veckans upptäckt:

Att det faktiskt inte alls är så tokigt att ha lite ensamtid ibland, speciellt inte efter en hektisk jobbdag.

 

Veckans godaste måltid? 

Eftersom Bill har varit borta har jag tyvärr slarvat med middagarna och bara fixat ihop det lättaste man kan tänka sig. Men i torsdags hade jag bokat in en middagsdejt med Erika och då trollade vi ihop ungspotatis med vegeröra och sallad. MUMS!

 

Vilken typ av lördag hade du?

Dagen tillbringade jag mest i sängen och det var så h i m l a skönt! På kvällen hade Mikaela bjudit in till tjejkväll, vilket var himla trevligt. :-)

 

Vem har du hängt med under veckan?

Erika, Jennie, Sarah, Mikaela och Laura. Och alla människor på jobbet förstås.

 

Ett tips från veckan som gått:

Alltså haha, jag kommer verkligen inte på något?? 

 

Har du ringt någon denna vecka? Isåfall, vem?

Jag har nog bara pratat med mamsen och Bill i telefon denna vecka!

 

Något som du gjort den här veckan som var planerat?

Jobbat, tränat, umgåtts med vänner. Typ så!

 

Vad ska du göra idag?

Det är riksdagsval idag, så jag ska såklart rösta. Sedan ska jag eventuellt möta upp Jennie i stan och när Bill kommer hem hoppas jag på att vi kan börja se den omtalade serien Störst Av Allt.

 

Betyg på veckan som gått: 

Hmm.. Kanske tre av fem, en helt okej vecka ändå. Slutet av veckan var helt klart bättre än början på veckan!

 

Nästa vecka ser jag fram emot?
PÅSKEN!!
 

Nästa vecka ser jag inte fram emot?

Oj, det finns verkligen inget jag inte ser framemot. Det har utlovats fantastiskt väder, jobbveckan är kortare än vanligt och sen avrundas veckan med påsklov. Det blir helt enkelt en himla bra vecka!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0