STRANDHÄNG VARJE DAG

En stranddag i Degersand. <3
 
Eftersom Bill jobbade under vardagarna medan jag var på Åland, så spenderade jag dagarna med mina härliga svärföräldrar som precis som mig hade semester. Vi gjorde ett äventyr prick varenda dag, och oftast inkluderade det att vi befann oss vid, på eller i havet på grund av det soliga och varma vädret. <3 Många av dagarna blev stranddagar och vi checkade av stränderna vid Degersand, Mariebad och Lilla Holmen. Bilderna här ovanför är från den förstnämnda! Stranddagen i Degersand bestod av sol, vattenleksaker, bad och glass. Det var alldeles perfekt att ha med krokodilen som man kunde ligga och skvalpa på i vågorna när man behövde svalka sig. :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0