SAMMANFATTNING AV VECKAN & DEN KOMMANDE VECKANS PROGRAM

En höstsallad bestående av svartkål, pumpa, kikärter, äppel, pinjenötter, fetaost och broccoli.
 
Istället för att börja veckan med att skriva upp veckans planer, tänkte jag nu göra tvärtom och avsluta veckan med att sammanfatta vad jag faktiskt gjorde istället. Skulle vilja påstå att ungefär så här ser en typisk vecka ut nuförtiden. Here we go:
 
Måndag: Dagen när vi utforskade det nya shoppingcentret. På kvällen stod träning på schemat. 
 
Tisdag: Inledde denna dag med en brunch. Vi har oskojat ätit nygräddade scones prick varje dag denna vecka, haha. På förmiddagen hann jag också städa upp i lägenheten och ta en kort promenad. Sedan cyklade jag iväg på ett kvällsskift till jobbet.
 
Onsdag: Denna dag var verkligen inte min dag. Datorn och datorladdaren gick sönder, det regnade och stormade ute och jag behövde motvilligt åka på ett möte till andra sidan stan. I något skede städade jag ju också upp min garderob och på kvällen var det dags för middag i stan med pojkvän och svärfar - två bra saker iallafall!
 
Torsdag: Började dagen med intervallträningar. Därefter var det meningen att jag skulle på ett handledningstillfälle i skolan, men eftersom biljetterna till Ed Sheerans konsert släpptes samtidigt var jag tvungen att prioritera. Handledningen fick därmed ske via mail. ;-) Resten av dagen bestod av datorjakt, sushibuffé och kvalitetstid med Jennie. 
 
Fredag: En dag utan planer. Gjorde nog inget vettigt alls på dagen faktiskt, och det var riktigt skönt. På kvällskvisten fixade vi ihop en höstsallad till middag tillsammans med Jennie och Laura. 
 
Lördag: Melina bjöd på en härlig lördagsbrunch och därefter myste vi i soffan med prat och serie. Eftermiddagen bestod av träning och därefter väntade en myskväll med mitt hjärta.
 
Söndag: En slö förmiddag i soffan följt av ett kvällsskift på jobbet. Jag har lovat bort mig till jobbet prick varje söndag denna höst. Cash is king, om inte annat. 
 
Den kommande veckan ligger fokuset däremot mest på jobb. Jag har fem jobbdagar och några möten angående en kurs jag går i skolan inbokade. Därtill är det dags för sista veckan av mitt träningsprogram. Utöver det har jag faktiskt inte något annat planerat ännu, får helt enkelt se under veckan vad som dyker upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0