OM EN SÖNDRIG DATOR, SUSHIBUFFÉ & GODA RÅD

Älskar sushi!!
 
I veckan dog tyvärr både min datorladdare och min dator, så en dag frågade jag med mig Jennie i jakten på en ny. Någon ny dator blev det dock inte denna dag, jag måste nog fundera några dagar över hur mycket pengar jag egentligen vill lägga på en dator.. Däremot blev det en heldag med Jennie istället! Förutom att gå runt i shoppingcenter åt vi en god sushibuffé på Luckiefun's och fortsatte sedan kvällen hemma hos mig. Jag hade inte testat Luckiefun's sushi tidigare, så det var trevligt. Dessutom hade de många nya spännande sorter som vi fick smaka på! Vi hade förövrigt så mycket att prata om och blandade lättsamma och lite djupare ämnen om vartannat. Vi diskuterade mycket om karriär, framtid och förväntningar eftersom att allting känns väldigt förvirrande såhär några månader innan vi går ut skolan. Jennie förstår mig på pricken och ger alltid så många bra och peppande råd. Min egna livscoach, hehe. <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0