OM EN PRODUKTIV DAG

En varm höstpromenad längs med stranden. <3
 
Jag kan känna att vissa dagar blir lite väl slöa för min smak nuförtiden, eftersom att jag är ledig flera dagar i veckan. Därför försöker jag planera in saker i min kalender ändå så att jag inte ska börja klättra på väggarna, haha! Onsdagen förra veckan var varken en slö eller planerad dag, däremot blev det spontant en himla produktiv dag. Dagen inleddes med sovmorgon och därefter hade jag bokat tvättstugan resten av förmiddagen. Jag hade dagen innan lovat min fina sambo att jag skulle bjuda på brunch denna dag, så det trollade jag också ihop mellan tvättmaskinerna. Jag ska visa brunchen i ett annat inlägg! Mätta och belåtna begav vi oss ut i solskenet på en lång promenad. Vi kunde gå i bara topp och t-shirt och det var ändå varmt och skönt! I mitten på förra veckan bjöd vädret verkligen på några härligt varma dagar. Vi kom bara hem och svängde innan vi åkte iväg för att träna på varsitt håll. Resten av eftermiddagen jobbade jag med bloggen och på kvällskvisten traskade jag iväg till skolan på ett möte. När jag var hemma igen serverades jag min mästerkocks goda tomat- och linssoppa - denna gång var den extra god! Avslutade dagen med att skriva ihop en inlämningsuppgift och därefter kunde jag med gott samvete bara ta det lungt. Oj vad jag älskar produktiva dagar! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0