NÄR HÖSTKÄNSLORNA SMUGIT SIG PÅ

Hej på er gullisar! Jag bjuder på årets första höstbilder! Dessa bilder är knäppta då vi var och hälsade på i Kristinestad förra helgen, där och då smög sig höstkänslorna verkligen på -  och det var bara så mysigt. <3 Jag knäppte himla många bilder under den förlängda helgen, så jag har mycket att visa er igen! Det blev iallafall som vanligt en härlig vistelse och vi båda njöt till fullo. 
 
Annars då? Vardagen rullar på här i huvudstaden och jag jobbar, går i skola och njuter av lediga dagar om vartannat. Jag är inne på vecka fem av åtta på mitt träningsprogram och har hittills kunnat tränat utomhus prick varenda pass. Vädret har dock redan levererat höstens första regnstorm ändå och jag trodde verkligen att hela höghuset skulle förstöras inatt, haha! På hemmafronten blir jag nuförtiden inte bara serverad middag, utan nu trollar min älskling ihop varsin smoothie bowl åt oss varje kväll också. Alltså jisses vad jag är bortskämd! <3 Slutligen vill jag bara konstatera att jag är riktigt redo för höst nu, tror den kommer att bli himla mysig. :-) Ungefär så! Pusshej.

Kommentarer
Postat av: Angelica Wåhlin

Vilka otroligt vackra bilder!

Svar: Tack så mycket!! :-)
aivilos.blogg.se

2018-09-13 @ 17:20:53
URL: http://angelicawahlin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0