KLASSFEST - LÅGSTADIEREUNION

För flera månader sedan blev jag inbjuden till ett roligt evenemang på facebook, nämligen en klassträff med lågstadieklassen. Det har tydligen gått tio (!!) år sedan vi gick ut lågstadiet och det skulle firas med en reunion. Vi firade kvällen i Saltmagasinet, vilket kanske är stans mysigaste stuga och den bjuder dessutom på en himla fin utsikt! Det serverades buffé till middag och så tävlade vi i frågesporter och tre-kamp samt lekte lekar. Det var verkligen så roligt att träffa alla igen och höra vad allihopa har för sig nuförtiden! :-) Kamerarullen var full av både mer och mindre suddiga bilder från kvällen när ivriga fotograferare knäppt bilder med kameran, men dels känner jag att jag vill spara dem som ett minne för mig själv och dels var inte så många bloggbara. ;-) Vid midnatt fortsatte hela gänget vidare till en lavadans där några av oss dansade vals till liveband och slutligen hamnade vi på den nyöppnade baren Foxy där vi fortsatte dansa och drack shots. Först vid halv fem ramlade Karin och jag innanför dörren hemma, haha. Det blev en så galen och minnesvärd klassträff och när vi vaknade på morgonen fick vi skratta åt alla gårdagens händelser. Jag väntar redan på nästa reunion!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0