KANSKE ÅRETS SISTA BÅTTUR & MYSIGT BADTUNNEBAD

Sista kvällen hemma hos mina föräldrar frågade papsen om vi skulle åka ut på en båttur och mitt svar var självklart JAA! Vi körde sedan runt i sisådär en timme - älskar havet och känslan av att åka båt. <3 Det blev troligtvis årets sista båttur, och därför njöt jag lite extra. Är ändå så tacksam över alla båtturer denna säsong bjudit på, blir varm i hela hjärtat av att tänka på dem! 
När vi kom iland igen var badtunnan varm och glasverandan hur mysig som helst. Vi hoppade alla ner i badtunnan och satt där och njöt och pratade om allt möjligt tills långt efter att solen hade gått ner. När det blev för varmt i badtunnan fick jag idén om att vi skulle gå och simma för att svalka oss. Sagt och gjort! Vi sprang ner till bryggan och dök ner i det aderton-gradiga vattnet innan vi hoppade tillbaka ner i badtunnan. Det blev eventuellt årets sista dopp också, och ett väldigt härligt sådant. Kvällen blev verkligen ett himla skönt och mysigt avslut på vårt besök för denna gång. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0