HÖSTEN HAR FLYTTAT IN

Höstgarderoben. <3
 
I onsdags stormade och ösregnade det utanför fönstret, så jag tyckte det var ett perfekt tillfälle för att städa, rensa och fylla på i garderoben. Sommarkläderna åkte tillbaka in i klädskåpet, medan jag hängde upp alla mysiga tröjor på min klädställning istället. Hösten fick flytta in helt enkelt. :-) Är så himla nöjd över mina senaste shoppingfynd, så tänkte att jag på samma gång kunde visa upp lite nya höstfavoriter också. Hur många tröjor som helst har fått flytta hem till mig på sistone, så nu känner jag att jag verkligen är redo för höstvädret. Gillar hur alla färger passar så bra ihop också! Till det vill jag klä mig i bekväma kostymbyxor, antingen helsvarta, grårutiga eller randiga. Har drömt om en beige kappa hur länge som helst, och när vi var i Tallinn hittade jag den perfekta kamelfärgade och stilrena kappan. Dessutom hittade jag också två kjolar - en jeanskjol och en kjol i manchestertyg. Vill egentligen gå omkring i dessa kjolar och stora, varma tröjor prick hela hösten ju! Slutligen väntar jag ännu på några plagg som borde komma på posten vilken dag som helst, men sen har jag köpstopp ett tag, hehe. 

Kommentarer
Postat av: mammatillmirakel.blogg.se

Åhh mysiga hösten!! ♡

2018-09-29 @ 09:46:18
URL: http://mammatillmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0