FORTSÄTTER ATT CHECKA AV BRUNCHSTÄLLEN

En regnig förmiddag för någon vecka sedan hängde vi i Tölö, närmare bestämt på cafét Levain. Cafét hade länge stått på min lista över brunchställen jag vill testa, och nu var det dags. Bill valde en äggsmörgås med himla många ingredienser och en hälsojuice, medan jag valde en avokadotoast och yoghurt med müsli och bär. Sedan delade vi ännu på en liègevåffla toppad med bär och honung. Förutom att min ena avokadotoast var dränkt i citron, tyckte vi att allting var himla gott! Speciellt våfflan var drömmig! Jag kan ändå klaga lite på servicen, tjejen bakom disken kunde verkligen ha varit trevligare.. Brunchen tillsammans med mitt hjärta var iallafall ett så mysigt avbrott i vardagen. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0