ETT KVÄLLSDOPP OCH EN SOLNEDGÅNG

Så som så många kvällar avslutades under min fantastiska ledighet, får också det sista inlägget som knyter ihop den bestå av - ett kvällsdopp och en solnedgång. Mitt andra besök i Kristinestad under semestern bestod som ni säkert har märkt av mycket fest och vänner, men jag hann också fånga fina stunder på villan med familjen. Den här kvällen var kvällsdoppet extra härligt. Solen höll på att gå ner bakom horisonten när jag gick ner till bryggan för att ta ett dopp. Vattnet var så behagligt, alldeles ljummet, att jag låg kvar och guppade hur länge som helst. Jag njöt av stunden och tänkte på att jag aldrig ville gå upp igen. Aah! Jag har nog inte så mycket kvar att säga om min semester, det har nog alla bilder och texter jag skrivit tidigare gjort. Jag är bara så himla glad över att jag just denna sommar hade fyra veckor ledigt och att just denna sommar skulle bli den soligaste, finaste, roligaste, varmaste, ljuvligaste och längsta sommaren någonsin. Och jag är bara så himla tacksam för att jag fick skapa oförglömliga minnen med alla fantastiska människor runt omkring mig. Det är dessa dagar som man plockar fram ur en liten vrå i hjärtat en mörk dag i november. Livets bästa sommar. <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0