EN SUP-TUR PÅ ÅN

Medan vi var i Kristinestad var det också dags för stand up paddling igen! För det första ville jag hinna göra det ännu en gång innan säsongen tog slut och för det andra ville jag stöda det trevligaste och bästa uthyrningsstället. Den här gången tog jag med mig Bill och vi hade lyckats pricka in ljuvligaste dagen. En sommardag i september! Vi blev tipsade om att hållas till höger om bron och därmed paddlade vi längs med ån denna SUP-tur. Det var alldeles lungt och stilla och solen värmde så skönt när vi gled fram på vattnet. Bill sade att det kändes som att vi paddlade på Amazonfloden och att det bara var krokodilerna och pirayorna som fattades, haha! Ååh vad jag gillar stand up paddling, alltså. Verkligen en favorit! Tills nästa sommar ska jag övertala papsen att köpa en bräda till villan, hehe. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0