EN ONSDAGSMIDDAG I STAN

Jag har några nya matinlägg på lager åt er igen, haha. Det känns som att mitt liv bara kretsar kring matupplevelser just nu? Iallafall. I onsdags på kvällen mötte vi upp Bills pappa i stan för att äta middag tillsammans. Bill hade letat upp en restaurang som heter Hoku som han ville testa. Hoku serverar hawaiianska och japanska rätter och menyn såg riktigt lovande ut. Vi alla valde slutligen olika rätter, jag beställde soft shell crab till förrätt (måååste alltid beställa det om det finns på menyn för det är så himla gott) och lax teriyaki till huvudrätt. Var väldigt nöjd med mina val! Allting var så gott. Till maten drack jag en cider, men den påminde om öl till smaken så den tyckte jag faktiskt inte så mycket om. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0