EN FRUKOST PÅ MITT HAPPY PLACE

Vi fortsätter med sista (!!) delen av min semester. Det blev en lång throwback, men jag är så himla glad över att jag har dessa underbara veckor dokumenterade nu. Iallafall. Det var första augusti och min sista dag på Åland, på eftermiddagen steg jag på färjan tillsammans med Bills föräldrar. Eftersom de var påväg upp till Österbotten hade jag sällskap hela vägen hem till mamma och pappa, för jag hann nämligen med ett till besök i Kristinestad. Väl framme i trähusstaden bjöd mina föräldrar på övernattning och frukost åt mina svärföräldrar innan de skulle fortsätta vidare. Det var så mysigt att få äta frukost på glasverandan med de fyra personer som verkligen gjorde att min semester blev så perfekt som den blev. De är verkligen världens bästa. <3 Kan inte låta bli att tänka på hur fantastiska mor- och farföräldrar våra barn kommer att ha i framtiden!! Nog med kärleksförklaringar, jag hoppas bara att de vet att jag är evigt tacksam över allt de gör för mig.

Kommentarer
Postat av: Angelica Wåhlin

Ååh, vad gott & mysigt!

2018-09-09 @ 16:31:09
URL: http://angelicawahlin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0