OM NÄR PAPSEN VAR PÅ BESÖK

Världens godaste paella. <3
 
I mitten på veckan hörde pappa av sig och sade att han skulle jobba i huvudstadsregionen och då bjöd han samtidigt in sig själv som både middagsgäst och övernattningsgäst, haha! Det tyckte vi såklart bara var roligt! Vi ville bjuda på en himla god middag och då bestämde vi oss för att min mästerkock skulle göra paella. Jag tror bestämt att jag till och med lagt upp bild på denna maträtt förr? Men den förtjänar all uppmärksamhet, den är verkligen SÅ god! Medan pappa var här fixade han också mer eller mindre min söndriga dator, iallafall så att jag kan flytta över och ta vara på allt jag har på den. Jag undrar om det finns något papsen min inte kan göra. :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0