OM MITT MÅENDE & TAKE AWAY SUSHI

Hej på er fredagsfirare! Eftersom att jag har jobbat hela veckan har jag haft sådan fredagsfeelis idag, även om jag jobbar på söndag igen. När väckarklockan ringde imorse kände jag mig faktiskt nästan frisk, så det verkar som att förkylningen försvann innan den ens hann bryta ut ordentligt? Åtminstone hoppas jag det. Jag är ensam hemma hela kvällen, så efter jobbet åkte jag via shoppingcentret här bredvid oss och hämtade sushi med mig hem. På bilderna ovan ser det nästan ut som om jag blev sponsrad av Hanko Sushi - I wish, haha! Men hur söt är inte den lilla kylväskan som jag fick när jag tog take away? Iallafall. Nu ska jag svira om till mjukiskläder, äta upp min sushi och bara njuta av fredagskvällen. Hoppas ni får en fin helg. <3 PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0