OM FEM MATUPPLEVELSER & EN FILM

Till torsdagskvällen hade vi bokat bord på den asiatiska restaurangen Kungfu Kitchen. Vi bestämde oss för att beställa in asiatisk tapas som vi alla delade på till förrätt och till huvudrätt valde jag en superbowl med teriyakilax. Vi var alla överens om att förrätterna / de små rätterna var snäppet vassare än huvudrätterna. Mina favoriter blev fyllda baos och friterade räkor - de var faktiskt magiska. Under middagen kom vi på att vi ville se någon film, så efteråt traskade vi vidare till biosalongen för att se på Johnny English Strikes Again. Jag såg himla mycket framemot att få skratta massor - och vissa scener skrattade jag faktiskt så mycket åt att jag nästan grät, haha!
 
Förutom torsdagsbrunchen och denna middag, hann vi också med några andra matupplevelser. En fika på Gateau, hemlagade scones och kvällste, brunch på Green Hippo samt ytterligare en fika på La Torrefazione. Vi gillar mat, som sagt. :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0