NÄR JAG BJÖD VÅRA GÄSTER PÅ TORSDAGSBRUNCH

När vi hade båda våra familjer samlade här på torsdagmorgon ville jag passa på att bjuda på brunch. Jag hade förberett med allt gott som hör till en brunch och dukade fram en buffé på köksön. Brunchbuffén bestod av avokadosmörgåsar, overnight oats, chiapudding, smoothie, fruktbricka, croissanter, te och juice. Älskar att både förbereda och äta brunch! <3 Något annat som jag älskade var att ha nästan alla samlade kring samma bord. Jag skulle så gärna ha våra familjer närmare och inte träffas så sällan som vi tyvärr gör. Jag drömmer om spontana vardagsmiddagar och lyxiga fredagsmys tillsammans.. Iallafall. När alla var mätta och nöjda traskade vi iväg till shoppingcentret här i närheten för att shoppa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0