GÖR JAG NÅGOT ANNAT ÄN BRUNCHAR?

En perfekt brunch!
 
Det har blivit väldigt många bruncher på bloggen på sistone, och faktiskt ännu fler i verkligheten. Men jag njuter av att ha den här möjligheten denna höst och brunch är ju verkligen bästa starten på dagen! I onsdags hade vi bokat in en brunchdejt med Erika och Sarah på Tanner. Det kändes SÅ härligt att vi fick ihop en trippeltrubbel-träffis, även fast den faktiskt var ganska spontan också. <3 Iallafall. Jag hade läst så mycket bra-iga saker om Tanner, och det visade sig att de erbjuder en himla brunchdröm. Jag älskar verkligen när man får äta lika mycket med ögonen som med munnen, hehe. :-) Vi beställde in avokadotoasts, smoothie bowls, overnight oats, kaffe och kakao. Vi tänkte beställa deras våfflor också, men var alldeles för mätta efter detta. Medan vi njöt av allting som smakade himmelskt babblade vi på i några timmar om precis allt. Jag har så mycket kärlek till dessa två och efter brunchen var jag på strålande humör prick hela dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0