EN EXOTISK LÖRDAGSBRUNCH

Som jag redan nämnde bjöd gullisen Melina mig på lördagsbrunch. Medan hon ställde sig i köket och fixade ihop en brunch bestående av prick allt jag älskar fick jag i uppgift att knäcka kokosnöten. Efter några tutorials på youtube och en del egna tricks, fick jag äntligen upp den i samma sekund som Melina hade dukat fram allting på bordet. Måste ändå säga att kokosnöten dock var finare som bara fruktskål eller dekoration, innehållet smakade nämligen diskmedel, haha. Jag blev iallafall bjuden på avokadosmörgås, kiwi och passionsfrukt, smoothie bowl, croissant med brie och sylt samt apelsinjucie och te. Ååh, vad himmelskt gott!! Tack Melina för en mysig förmiddag. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0