TAKTERRASSERNAS STAD & DÅLIGT VÄDER

Det finns takterrasser prick överallt i Marrakech! Både riader, restauranger och caféer har oftast en takterrass, så vi fick verkligen uppleva många olika utsikter. Dessa bilder här ovan knäppte jag en förmiddag när vi låg och fångade solstrålarna samt läste varsin bok på vår riads takterrass. Även om denna resa inte skulle vara en solsemester, blev jag ändå lite besviken på vädret. Vi hade verkligen sådan otur! Under vår vecka i Marocko fick vi uppleva solen sisådär tre gånger totalt, och resten av tiden var det molnigt eller till och med regnigt. Både före och efter vår resa visade väderleksprognosen strålande sol varje dag.. Jag har aldrig tidigare haft otur med vädret på någon resa, men någon gång ska väl vara den första. Vi hade iallafall mycket program på schemat och så var det ju varmt ändå, så egentligen ska jag väl inte klaga, med vänliga hälsningar soldyrkaren. :-) Iallafall. Denna takterrass kunde vi ändå njuta av varje dag medan vi bodde på denna riad och om jag inte läste så fotograferade jag alla kaktusar som fanns där, haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0