OM EN FÖRSKRÄCKLIG TURBULENS & EN AKTIV DAG

Hej på er gullisar!! Vi kom hem tryggt inatt runt nollfyra nollnoll, men det trodde jag nog inte vi skulle göra några timmar tidigare. Vi var med om den värsta turbulensen jag någonsin upplevt under vår flygresa hem och jag var verkligen SÅ rädd. Jag höll Bills hand så hårt att jag blev alldeles svettig medan planet skakade, hoppade och vibrerade okontrollerat. Jag brukar inte vara flygrädd, men där och då lovade jag mig själv att aldrig flyga igen.. för att senare inse att jag redan har nya flygbiljetter bokade, haha! :-( Det var iallafall så himla skönt att krypa ner i egen säng och somna efteråt. <3
Eftersom vi kom hem mitt i natten anade jag att denna dag skulle bli riktigt slö, men jag vaknade utvilad redan klockan elva nollnoll och har sedan dess haft en riktigt aktiv dag! Jag började med att tömma kappsäckarna och tog därefter itu med tvätten. Tvättkorgen svämmade över av alla lakan från när vi hade besök och alla kläder från resan. Fem maskiner senare är tvättkorgen ekande tom, hela lägenheten fylld med upphängd tvätt samt sängen renbäddad och väldigt inbjudande. Mellan varven ner till tvättstugan skickade jag iväg några viktiga mail, pratade ett långt samtal med mamsen i telefon, gick till mataffären för att fylla på vårt kylskåp samt förberedde inför morgondagen. Bill fyller år imorgon och det vill jag såklart fira på bästa sätt! På kvällskvisten hade jag bokat in en middagsdejt med Jennie och det slutade med att den varade i sisådär tre timmar. Nu ska jag äta en smoothie bowl innan jag avslutar dagen. Ååh vad jag har saknat smoothie bowls!! Godnatt. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0