NÄR MAN INSER ATT MAN OCKSÅ GÅR I SKOLA

En dag vid Atlanten. <3
 
Hejsan! :-) Jag är tyvärr lite frånvarande även denna vecka. När vi kom hem från resan insåg jag att jag hittills under hösten verkligen struntat i skolan helt och hållet, och då konstaterade jag att jag faktiskt måste ta itu med inlämningsuppgifterna som ligger på hög om jag alls ska få checka ut från skolan förevigt i slutet av året. Jag har därmed bara prioriterat skolan till hundra procent denna vecka. Så himla tråkigt ändå, haha! Men också välbehövligt. Novembermånad är sisådär f u l l b o k a d och därför måste jag också orka med skoluppgifterna de dagar jag faktiskt har reserverat till just dem.. Efter detta är jag ju faktiskt i mål! Ikväll har jag ändå tagit lite ledigt eftersom jag så gärna vill gå igenom och redigera Marockobilderna så att jag kan visa dem åt er. Och det är just det jag tänker göra nu! Vi hörs senare, PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0