BILLS TJUGOFJÄRDE FÖDELSEDAG

Mina fina älskade Bill fyllde tjugofyra jordsnurr igår och jag ville ge all min uppmärksamhet till honom under dagen. Vi började födelsedagen med massa morgonmys och därefter steg jag upp för att fixa ihop en brunch. Jag trollade ihop smoothie bowls, overnight oats, avokadomackor, kiwi samt oboy och serverade allting på sängen. Medan vi avnjöt brunchen fick han öppna sin present! På bilderna ovan ser ni också två av våra nya skålar som vi fyndade i Marocko - älskar dem! Resten av dagen fick födelsedagsprinsen bestämma vad vi skulle göra, och eftersom vi hade flängt runt världen samt ätit på restaurang en vecka i sträck önskade han att vi bara skulle ta det lungt och tillbringa dagen tillsammans. Vi åt en himla god hemlagad middag och så bakade jag en födelsedagstårta till efterrätt. Detta var Bills fjärde födelsedag jag hade äran att fira och jag hoppas att det blir himla många till. <3

Kommentarer
Postat av: Angelica Wåhlin

Vilken lyxig frukost! & grattis till honom :D

2018-11-04 @ 16:40:26
URL: http://angelicawahlin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0