TILLBAKA TILL VERKLIGHETEN

Två vappenbilder från min instagram, aivilos.
 
Tjolahopp! Efter fyra ljuvliga och lediga dagar är det dags att återvända till verkligheten. Jag har såklart massa bilder att dela med mig av, men tänkte att jag bara kikar in snabbt här nu ikväll och så skriver jag mera om både Stockholm och vappen sen. Det roliga vappenfirandet tog på mina krafter och dessutom har jag en lång dag framför mig imorgon, så jag behöver prioritera sömnen nu. Det väntar jobb från nollåtta trettio till tjugo trettio eftersom jag förutom mitt vanliga jobb nämligen också ska vikariera min praktikhandledares träningsgrupper. Jag är iallafall tacksam över att jag är sysslesatt. :-) Vi hörs! PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0