SKÖNA DAGAR I SOLEN

En härlig vårkväll. <3
 
I fredags när jag slutade jobbet insåg jag att jag hade en helg med n o l l planer framför mig. Eftersom jag inte ens kom ihåg när det senast hände beslöt jag där och då för att det fick förbli så. Det resulterade sedan i att jag hade en SÅ skön helg och gjorde bara saker som jag kände för, i ett väldigt långsamt tempo. Jag fixade ihop fredagsmys och tittade på Let's Dance, hade långa sköna morgnar med en god brunch framför Wahlgrens Värld samt hängde i solen med vänner och en ny bok hela dagarna. Jag blev så brun på bara en liten stund! Pepparkaksbrännan återvänder sakta men säkert efter en väldigt blek vinter och det känns så bra. Haha! Nu är en ny jobbvecka redan på gång, men det ljuvliga vädret bara fortsätter. Igårkväll ville Jens och jag fånga solskenet och värmen så vi gick på en himla lång promenad. Två timmar senare hade vi babblat på om allt mellan himmel och jord, spanat på fåglar i ett fågeltorn, gått både längs med stranden och längs en naturstig samt konstaterat himla många gånger hur härligt det var. Kvällar som dessa gör mig glad. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0