SAKNADEN EFTER EN SOMMAR MED FAMILJEN

Sommar i Kristinestad. <3
 
Sommarhelsingfors i alla ära, men de senaste dagarna har jag verkligen saknat familjen och sommarkristinestad extra mycket. Jag njuter av varje sekund här, men sommaren i en storstad är inte samma sak helt enkelt. Jag längtar efter att få tillbringa kvalitetstid på mitt happy place - villan, sola på bryggan vid havet, cykla till camping för att äta glass, åka båt på spegelblankt hav, äta mamsens och papsens goda grillmat på glasverandan samt bada badtunna i solnedgången. Ååh, det bästa jag vet! Jag ser ju nog också verkligen framemot en sommar i Helsingfors och allt vad det innebär, men högst upp på önskelistan står ändå några dagar av riktig sommar tillsammans med familjen i hemstaden. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0