OM EN JULKLAPP I MAJ

Både jag och Bill presenterade våra examensarbeten samma dag och för att fira denna milstolpe hade vi bokat bord på restaurangen Muru. Vi hade fått ett presentkort dit till julklapp av mina svärföräldrar och tyckte att detta var ett perfekt tillfälle att använda det. Presentkortet bestod av en fyrarätters middag av dagens meny, och eftersom jag är lite kräsen var jag faktiskt aningen nervös innan middagen eftersom jag inte visste vad som stod på menyn just denna kväll. Maten visade sig dock vara alldeles himmelskt god och både det röda och det vita vinet var absolut bland topp tre jag druckit. Kallrökt lax med potatissallad, renkött med palsternackspuré, ostbricka med körsbärschutney och mandelkaka med rabarber. Vi åt upp prick allt och önskade samtidigt att det aldrig skulle ta slut, haha! Hit går vi gärna igen, och det rekommenderar jag er också att göra. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0