OM EN HELG I STOCKHOLM

Min älskling och jag blev bjudna på en lyxweekend i Stockholm av hans alldeles för snälla och gulliga föräldrar!! Jag flög från Helsingfors och mötte upp resten av gänget som kom från Åland. Vi fikade på Mr Cake och hela cafét var verkligen fyllt av magiska bakelser. Dessutom, träffade vi till och med på Roy Fares himself. Vi bodde på Elite Hotel Marina Tower beläget i Saltsjökvarn, vilket innebar en härlig båttur till och från hotellet. Hotellet hade också ett spa och där njöt vi en eftermiddag. Vi kopplade av i bubbelpoolen, testade olika bastun, åt snacks i våra badrockar samt simmade i poolen. Vi åt trerätters middag i restaurangen bredvid hotellet, SQ Bar & Restaurant - charkbricka till förrätt, hummer till varmrätt och fudgekaka till efterrätt. Allting var himla gott, men fudgekakan kan ha varit den godaste efterrätten jag någonsin ätit. Vi traskade runt i parker, på gator samt i butiker och drack bubbel på en hotellbar för att vila fötterna. Vi åt också den godaste hotellfrukosten jag ätit och den innehöll bland annat chiapudding med massa toppings, egengjorda våfflor med nutella samt ostbricka och massa frukt. Slutligen, sist men inte minst, råkade vi till min lycka pricka in körsbärsblomningen i Kungsträdgården. Alltså, det var så himla himla vackert!! Blommorna förvandlade hela stället till ett rosa fluffigt paradis. Tack för en perfekt helg. <3

Kommentarer
Postat av: Angelica Wåhlin

Gud, vad härligt med lyxweekend!

Svar: Det var det verkligen :-)
aivilos.blogg.se

2018-05-04 @ 15:37:14
URL: http://angelicawahlin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0