OM EN HÄRLIG TORSDAG & EN PIRRIG FREDAG

Hej på er solstrålar! Det blir lite längre mellan uppdateringarna på grund av det l j u v l i g a vädret. Jag vill lixom fånga varje sekund av solen utomhus och det hoppas jag faktiskt att ni också gör. :-) Nu backar vi iallafall tillbaka några dagar. På torsdagen stod det ledig dag i kalendern och dagen blev så härlig! Jag hängde i solen med massa vänner och bekanta hela dagen och vi åt även årets första picknick. Följande dag kändes det som måndag på jobbet men det allra bästa var ju att det faktiskt var fredag och att det vankades helg igen. Kvällskvisten bestod av cider, kompisgäng samt lekar ute på gräsmattan. Vid tjugotvå nollnoll hämtade jag äntligen min favorit från flygfältet och fick därefter somna i hans armar. Livet bjuder på så himla underbara dagar just nu. PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0