EN SOLIG DAG MED TRIPPELTRUBBEL

Dessa gummor. ♥♥
 
Alltså livet och vädret bjuder på så mycket härligheter just nu att jag aldrig kommer ikapp med bloggen, haha! Sen kan jag inte heller förstå att denna sommardröm bara fortsätter och fortsätter? Det är ju alldeles a l l d e l e s fantastiskt och otroligt att typ prick hela maj bestått av sommar!! Nyp mig aldrig. Och jag vet att jag verkligen tjatar om detta ljuvliga väder hela tiden, men jag är så pirrig och lycklig i hela kroppen och tänker faktiskt inte sluta.
 
Iallafall, detta är från i tisdags då jag tillbringade min enda lediga dag denna vecka med Erika och Sarah. En perfekt dag. Direkt när vi vaknade hoppade Erika och jag på citycyklarna och så cyklade vi längs med stranden iväg för att möta upp Sarah. Sarah bor alldeles bredvid Koffparken så vi hade bestämt oss för att ligga och sola där. Medan vi solade babblade vi verkligen om allting, samtalsämnena tar aldrig slut med de här två. :-) Till lunch fixade vi sedan ihop en fräsch fetaostsallad med batong och färskost och så åt vi det som picknick på våra filtar. När vi kände att vi hade solat klart för dagen cyklade vi den korta biten ner till stranden i Eira och satte oss på uteserveringen vid Birgitta. Det hade blivit ett glas alkohol lite här och där på sistone, så vi bestämde oss för en mysig fika. Kakbiten var himmelskt god! Slutligen cyklade vi hem igen och så var det slut på det lilla äventyret.

Kommentarer
Postat av: Hemma Hos Felicia

ååh så underbart ni hade det!! :)

Svar: Ja, det hade vi! Härlig sommardag :-)
aivilos.blogg.se

2018-05-27 @ 20:32:25
URL: http://feliciahblogg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0