EN AW I SOLEN VID HAVET

Jag har valt att ta några extra dagar ledigt denna vecka på grund av att 1. vi ska presentera vårt examensarbete, 2. Bill är här och jag vill umgås med honom så mycket jag kan och 3. vädret är ju så himla härligt. Jag menar lixom, vem vill inte hellre tillbringa dagen ute i solen än inne när det är närmare trettio grader utomhus? Fördelen med att själv få bestämma när man jobbar är helt okej med andra ord. ;-)
Iallafall, i måndags jobbade jag ändå och när jag fick checka ut åkte jag direkt till stan för att möta upp Paulina när även hon slutade jobbet. Efter lite beslutsångest angående uteservering valde vi slutligen att gå till Allas Sea Pool för en afterwork. Jag fick själv komponera ihop en jättegod sallad och till det valde jag en kall cider.
Därefter avnjöt vi mat och dryck i deras solstolar på terrassen. Det var så skönt att sitta där i solen och bara prata och njuta av en varm sommarkväll.
Avslutningsvis åt vi för min del årets första bollaglass också. Ååh! Jamen, ni ser ju hur glad man blir av det. Alltså jag kan (och tänker) verkligen inte sluta tjata om hur himla h ä r l i g t detta väder är!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0