VART TAR DAGARNA VÄGEN?

Veckans våriga blommor. <3
 
Hej där! När tiden inte räcker till, hörni.. De senaste veckorna har jag haft fullt upp från morgon till kväll och det känns som om jag ändå inte hinner med allt jag vill eller behöver göra. Känner mig konstigt stressad, men vet inte vad jag ska göra åt det. Jobbig känsla. Iallafall. Dagarna på Åland gick som vanligt alldeles för fort och nu är jag tillbaka hemma i Helsingfors, men bara för några dagar. I slutet på veckan vankas det ju nämligen påskfirande så! Jag ville nog bara kika in och skriva några rader innan jag avrundar dagen och kryper ner i sängen. Vi hörs snart igen! PUSS.

Kommentarer
Postat av: Angelica Wåhlin

Åh, låter så jobbigt med den typen av stress! Hoppas det lugnar sig!

2018-03-27 @ 22:12:04
URL: http://angelicawahlin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0