SUSHIDEJT & OM ATT BO I EN KAPPSÄCK

Sushi är så himla gott!
 
Början på denna vecka har helt och hållet gått åt till praktiken, men idag när jag slutade mötte jag upp bästa Jens i stan. Vi hade bokat in en sushidejt och gick till Konnichiwa. Det bästa med Helsingfors angående restauranger är absolut att det finns så himla många valmöjligheter och att man alltid kan testa på ett nytt ställe! Vi valde iallafall deras buffé och åt som vanligt alldeles för mycket, haha! Vi blev påminda om hur sjukt mätta vi blev efter vår förra sushidejt och denna gång var det faktiskt ännu värre. Matkoma deluxe. Det var faktiskt så illa att vi fick sitta kvar och babbla på hur länge som helst efteråt för att slutligen orka vidare. Verkligen så typiskt oss! Men det är sådant man får stå ut med när sushi är så gott. ;-)
 
Väl hemma igen har jag fixat och städat i lägenheten. Hade inte ens hunnit packa upp min väska från Kstad, så nu tog jag också itu med det samtidigt som jag packade ner nya saker. Packa upp och packa ner. Jag fick nämligen en lucka i praktiken och bokade en resa till Åland. Så imorgon när jag får checka ut hoppar jag direkt på båten till ön och så tänker jag tillbringa en förlängd helg där. Det ska bli så himla härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0