SÖNDAGSFRUKOST & STOCKWOMANN

Kan det bli mera ikoniskt än spårvagnar och Stockwomann?
 
Godkväll! Min söndag har varit så härlig. Melina och jag började dagen med att återigen trolla ihop en drömfrukost och umgås i flera timmar. Senare på eftermiddagen åkte jag in till stan för några ärenden. Där var redan all snö försvunnen och solen sken från klarblå himmel. Åh, så mycket vårkänslor!! Jag tycker också att Stockmanns nya kampanj är hur cool som helst, varuhuset har nämligen förvandlats till Stockwomann. Med musik i öronen log jag hela vägen när jag traskade hem igen. På kvällskvisten har jag skypat med mitt hjärta samt planerat resor. Nu ska jag snart krypa ner i sängen - imorgon fortsätter jag praktiken här i huvudstaden och alarmet ringer omänskligt tidigt.. Natinati. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0