RESTAURANGBESÖK MED MAMSEN & MELLOKVÄLL MED BÄSTISAR

När vi var i Vasa tog jag givetvis med mig mamsen till den relativt nya restaurangen Venn. Vi beställde in lax- och flodkräftsplatta samt ostplanka för att dela på allt och dessutom valde jag en av deras mocktails. Allting var himla gott och fint för både ögon och mun. Dit går jag gärna igen, till exempel på en after work. :-) Efter att vi hade avnjutit den sena lunchen / tidiga middagen begav vi oss vidare för att se på ungens truppuppvisning.
På vägen hem igen hörde både Elin och Sandra av sig och slutligen bjöd Sandra över oss på mellokväll. Vi laddade upp med popcorn, kokosbollar och allt annat gott man kan tänka sig och bänkade oss framför tv:n. För att göra tävlingen lite roligare gav vi egna poäng för text, melodi och sceneffekter åt varje framträdande och därefter rangordnade vi bidragen. Det var inte många som nådde höga poäng, men vi var nöjda med Benjamin och dance you off som vinnare! Elin hade ju dessutom övat in hans dans, haha! När Melodifestivalen var avgjord fortsatte vi med att prata ikapp om våra liv och inte före runt klockan två avrundade vi kvällen. Finaste pinglorna. <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh vilket mysigt ställe det där såg ut som

Svar: Det var det nog också!
aivilos.blogg.se

2018-03-14 @ 14:37:26
URL: http://nouw.com/elinlarssonkalla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0