OSTBRICKA MED PINGLORNA

I fredags bjöd jag in Jennie, Erika och Laura på ostbricka. Vi plockade fram allt gott man kan tänka sig, så som ostar, frukt, dadlar samt salta kex och så korkade vi både en rödvinsflaska och en skumppaflaska. Jag älskar verkligen att fixa ihop fina upplägg och därefter ska allt såklart dokumenteras innan vännerna blir allt för otåliga. Ni skulle bara veta hur mycket de suckade och skrattade åt mig innan dessa bilder var tagna! Vi satt iallafall i flera timmar och experimenterade fram den absolut bästa smakkombinationen, gjorde party tricks samt lekte en lek som gick ut på att lösa knepiga gåtor. Vid midnatt knackade även Jens på dörren och ville hänga med oss. På något vis hamnade Jens och jag sen slutligen på Werket, haha. Jag hade inte varit där på över ett år, men stället var ju sig likt. Efter några timmar på dansgolvet kände jag ändå att jag hade fyllt årets dos också. ;-) Härlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0