OM EN RENOVERING AV BLOGGEN

Hej finisar! Ni som råkade klicka er in här igårkväll kanske möttes av lite kaos och en fin hälsning. Det var nämligen så att Jannica påbörjade projektet renovera-aivilos-blogg. Än så länge är det bara småsaker som förändrats, men jag är redan himla nöjd (även om mitt perfektionisthjärta gråter eftersom förändringarna inte går att anpassas till tidigare inlägg..). Jannica är iallafall jätteduktig med sånt här och mycket nördigare än mig, hehe. Förutom att fixa på bloggen gjorde vi egentligen inget speciellt. Ändå hade vi en himla trevlig kväll och jag uppskattade verkligen det vanliga vardagshänget med pinglorna, eftersom det aldrig blir av nuförtiden. Jag skulle gärna packa ner alla gullisar och ta med dem till Helsingfors. <3 Pusshej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0